logo
امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۱۴۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس راهداری ماهنشان خبر داد:

برگزاری همایش راکبان موتورسیکلت در ماهنشان

برگزاری-همایش-راکبان-موتورسیکلت-در-ماهنشان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با بیان اینکه همایش راکبان موتورسیکلت در ماهنشان برگزار شد، گفت: این همایش در مجموعه‌ای از روستاهای هدف که در آن راکبان موتورسیکلت و یا تصادفات حاصل از این وسیله زیاد است نیز برگزار می‌شود.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: طی دوره‌های مختلفی در مجموعه‌ای از روستاهای هدف شهرستان ماهنشان که معمولاً موتور‌سواران متعددی دارند یا اینکه تصادفات مربوط به موتور‌سیکلت در آن‌ها زیاد است اقدام به برگزاری همایش با عنوان راکبان موتور‌سوار کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در این همایش‌ها از دهیاری‌ها و بخشداری‌ها کمک می‌گیریم، افزود: بر مبنای آن لیستی که توسط نهادهای مذکور تهیه می‌شود که چه تعداد راکبان موتورسیکلت در روستا وجود دارد، همایش انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه در کنار این جلسه و همایش آموزشی به تعدادی از موتورسوارانی که در روستای هدف وجود دارند کلاه‌‌ایمنی اهدا می‌شود، ادامه داد: این کلاه‌ها با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کلاه توزیع می‌شود و رایگان است.

جعفری با تاکید بر اینکه تاکنون این همایش در دو روستای شهرستان ماهنشان برگزار شده است، ابراز کرد: این دو روستا به‌عنوان روستای هدف انتخاب شده‌اند.

وی یادآور شد: همایش مذکور در روستاهای خندقلو و خلج برگزار شده و در برنامه داریم در یکی از روستاها نیز طی آینده نزدیک همایش را برگزار کنیم.

جعفری با تاکید بر اینکه تاکنون این همایش در دو روستای شهرستان ماهنشان برگزار شده است، ابراز کرد: این دو روستا به‌عنوان منطقه هدف انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: برنامه‌های آموزشی برای ۵۰ نفر برگزار شد و برای این تعداد راکب موتورسوار کلاه‌‌ایمنی هدیه شد.

جعفری با تاکید بر اینکه همایش با حضور پلیس راه برگزار شد، بیان کرد: آن‌ها هم از منظر قانون و در حوزه اختصاصی خود سخنرانی‌هایی انجام داده و آموزش‌های خاص خود را ارئه دادند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر